Przedsiębiorstwa dbające o środowisko naturalne powinny zajmować wysokie miejsce wśród priorytetów i obowiązków biznesowych. Zanieczyszczone powietrze przyczynia się do problemów związanych z globalnym ociepleniem i dziką przyrodą. Z biznesowego punktu widzenia może to pomóc w obniżeniu kosztów, a także przyczynić się do zanieczyszczenia powietrza w pomieszczeniach biurowych. Jednym z głównych powodów, dla których pracownicy zapadają na choroby w miejscu pracy, są złe warunki pracy spowodowane zanieczyszczeniem powietrza. Jeśli uważasz, że nie wprowadzono jeszcze odpowiednich procedur, oto kilka sprytnych sposobów, dzięki którym firmy mogą zmniejszyć swój ślad węglowy.
Poczta
Chociaż w większości nowoczesnych firm nastąpił znaczny wzrost wykorzystania technologii, zapotrzebowanie na papier w Twoim miejscu pracy jest nadal wysokie. Jeśli specjalizujesz się w określonej branży, w której nadal wymagane są listy i przesyłki bezpośrednie, inwestycje w papier są nieuniknione. Istnieją jednak ekologiczne koperty wielokrotnego użytku, które pozwalają ograniczyć wydatki na ten cel. Na przykład koperty wielokrotnego użytku można odwracać, dzięki czemu każda wymagana odpowiedź może być wysłana w tej samej kopercie. Może to być cenne zarówno dla klientów, jak i dla Twojej firmy, ponieważ pomaga zaoszczędzić koszty i ograniczyć ilość odpadów.
Energia
Istnieje kilka sposobów na zmniejszenie ilości energii zużywanej w firmie, zwłaszcza w środowisku pracy i w pomieszczeniach biurowych. Zamiast korzystać ze standardowych źródeł energii do zasilania urządzeń znajdujących się na biurkach pracowników, wypróbuj alternatywne źródła energii odnawialnej, takie jak energia słoneczna lub materia roślinna. Spróbuj zainstalować światła z czujnikami ruchu lub kontrolować ciepło w biurze za pomocą okien zamiast klimatyzacji. Nawet dla większych firm specjalizujących się w budownictwie zawsze dostępne są energooszczędne systemy wentylacji przemysłowej, które zapewnią zdrowe środowisko pracy.
Materiały biurowe
Składowanie materiałów biurowych jest na porządku dziennym, a w większości przypadków zupełnie niepotrzebnie. Same długopisy są wyrzucane w zastraszającym tempie, co powoduje, że biura muszą inwestować kolejne środki w zakup nowych. Rozwiązaniem może być zakup długopisów z możliwością ponownego napełnienia, w których tusz można po prostu wymienić, gdy się skończy. Alternatywą jest zatrudnienie dodatkowego kierownika, który będzie monitorował szafkę z zapasami i pilnował ich stanu. W pewnym sensie może się to wydawać nieco surowe, ale wystarczy poinformować pracowników, że chcesz być przyjazny dla środowiska. Dzięki temu będą oni bardziej skłonni do wzięcia odpowiedzialności za zapasy.
Meble biurowe
Meble biurowe są stale zmieniane w przestrzeniach biurowych, ponieważ firmy starają się dostosować swoje środowisko pracy do potrzeb współczesnych millenialsów. Oznacza to wyrzucenie starych i inwestowanie w nowe. Projekty renowacyjne mogą mieć negatywny wpływ na środowisko, ponieważ większość mebli biurowych, takich jak krzesła biurowe, jest wyrzucana na wysypisko śmieci. Jednak większość mebli biurowych jest obecnie wykonana z kilku materiałów, które można ponownie wykorzystać i poddać recyklingowi. Weźmy na przykład drewniane meble biurowe. Warto zadać sobie pytanie, czy naprawdę warto wyrzucać stare meble, skoro można je łatwo ponownie wykorzystać w celu zaoszczędzenia kosztów i ochrony środowiska.
Choć zmiany te mogą nie wydawać się drastyczne, każda niewielka poprawa może w dłuższej perspektywie mieć ogromny wpływ na środowisko. Przedsiębiorstwa, które podejmują takie działania, mogą przyczynić się do zapewnienia lepszej przyszłości i dać przykład innym. Wywierają również dobre wrażenie na tych, którzy nabywają ich usługi i potrzeby. Dlaczego więc nie podejść do tego poważnie, nie zebrać zespołu przy stole konferencyjnym i nie przedyskutować sposobów, w jakie można pomóc w zapewnieniu pozytywnej przyszłości.
Na osobnej stronie.... Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat opcji mebli biurowych w Londynie lub po prostu potrzebujesz porady eksperta w zakresie planowania przestrzeni biurowej, lokalnych salonów wystawowych itp.
Dziękujemy za przeczytanie!
Wpis gościnny autorstwa: Jamie Costello, Creative Writer